Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1097
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОвчиннікова, Вікторія Олексіївна-
dc.contributor.authorOvchynnikova, V. O.-
dc.date.accessioned2019-04-18T08:18:16Z-
dc.date.available2019-04-18T08:18:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОвчиннікова, В. О. Особливості державного регулювання розвитку залізничного транспорту в Україні / В. О. Овчиннікова // Економіка і суспільство. Серія : Економіка та управління національним господарством. - 2017. - Випуск # 12. - С. 129-135.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0072-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1097-
dc.description.abstractUA: У статті визначено, що одним із ключових драйверів реалізації інноваційно-технологічних зрушень в економіці України має виступати інноваційне оновлення вітчизняного залізничного транспорту. Встановлено, що значною мірою трансформаційні зміни на світовому ринку залізничних перевезень стали наслідком зміни принципів державного втручання в систему функціонування залізниць. Вивчення особливостей державного регулювання залізничного транспорту в розвинутих країнах світу та недоліків в програмних документах щодо реформування українських залізниць дало змогу обґрунтувати неефективність реалізованої загальнодержавної політики регулювання залізничної галузі. На основі цього подано модель державного регулювання розвитку залізничного транспорту України, що враховує пріоритетні напрями розвитку галузі та в комплексі розкриває інструменти формування стратегічних переваг залізниць за такими складниками розвитку, як інноваційно-виробничий, інвестиційний, соціальний, енергетичний, екологічний та міжнародний.uk_UA
dc.description.abstractEN: In the article, one of the key drivers of the implementation of innovation and technological changes in the economy of Ukraine should be an innovative upgrade of domestic rail transport. It has been established that to a large extent, the transformational changes in the world railroad market have become a consequence of changing the principles of state intervention in the rail system functioning. The study of the peculiarities of state regulation of railway transport in the developed countries of the world and the shortcomings in the program documents on reforming Ukrainian railways has allowed to ground the ineffectiveness of the currently implemented state regulation of the railway industry. On this basis, the model of state regulation of development of railway transport of Ukraine is given, taking into account the priority directions of development of the industry, and in the complex reveals the tools of formation of strategic advantages of railways on such components of development as innovation, production, investment, social, energy, ecological and international components.-
dc.publisherМукачівський державний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка та управління національним господарством;-
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectдержавне регулюванняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectінструментиuk_UA
dc.subjectстратегічні перевагиuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectrailway transportuk_UA
dc.subjectstate regulationuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjecttoolsuk_UA
dc.subjectstrategic advantagesuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.titleОсобливості державного регулювання розвитку залізничного транспорту в Україніuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности государственного регулирования развития железно- дорожного транспорта в Украинеuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of state regulation of rainway transportation of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Овчиннікова.pdf261.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.