Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 81-88 зі 88.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2022Social media marketing, як інструментарій мобільних маркетингових технологійЧернявський, Андрій Вікторович; Cherniavskyi, A.V.
2022Формування облікової політики підприємства в умовах воєнного стануЄвсєєва, Ольга Олексіївна; Ievsieieva, O.O.
2022Формування маркетингових стратегій підприємств на ринку логістичних послугОстроверх, Ганна Євгенівна; Токаренко, А.А.; Ostroverkh, H.; Tokarenko, A.
2022Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика-
2022Стратегічні аспекти інноваційно-інвестиційного розвитку підприємств залізничного транспортуКужавський, Микола Сергійович; Кіблик, Єгор Олександрович; Kuzhavsky, M. S.; Kiblyk, E. O.
2022Цифрові платформи: інституціональний аспектТоропова, Владислава Ігорівна; Toropova, V.I.
2022Напрями та інструменти забезпечення сталого розвитку підприємств туристичної індустрії УкраїниТоропова, Дарія Дмитрівна; Toropova, D. D.
2022Розвиток конкурентних переваг логістичної інфраструктури міжнародних транспортних коридорівТокмакова, Ірина Василівна; Панченко, Наталія Георгіївна; Войтов, Іван Миколайович; Tokmakova, I. V.; Panchenko, N. G.; Voytov, I. M.