Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11068
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугаєць, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorПанченко, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorФаст, Денис Андрійович-
dc.contributor.authorBugaets, N. V.-
dc.contributor.authorPanchenko, S. V.-
dc.contributor.authorFast, D. A.-
dc.date.accessioned2022-09-25T14:46:36Z-
dc.date.available2022-09-25T14:46:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБугаєць Н. В. Напружено-деформований стан рейкошпальної основи від дії динамічних навантажень в умовах колій промислових підприємств / Н.В. Бугаєць, С.В. Панченко, Д.А. Фаст // Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті : тези доповідей 9-ої міжнародної науково-технічної конференції (17-19 листопада 2021 р.). – Харків : УкрДУЗТ, 2021. – С. 33-35.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11068-
dc.description.abstractПри дослідженні напружено-деформованого стану елементів верхньої і нижньої будов колії в умовах колій промислових підприємств, розрахунок зводиться, в основному, до визначення згинальних напружень в кромках підошви і головки рейки під дією вертикальних сил, рідше враховуються сумісна дія від вертикальних і горизонтальних сил. В умовах високих осьових навантажень напруження, в основному, визначаються в підрейковій зоні і враховуються тільки вертикальні навантаження. При цьому не враховується сила тертя, яка виникає по нижній постелі шпал і бічним граням, що може суттєво спотворювати реальні результати. Горизонтальні поперечні сили прикладаються в середині підрейкової площадки, у вигляді зосереджених моментів.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleНапружено-деформований стан рейкошпальної основи від дії динамічних навантажень в умовах колій промислових підприємствuk_UA
dc.title.alternativeStress-deformed conditions of rail and sleeper substructure from action of dynamic loading in the conditions of tracks of industrial enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bugaets.pdf1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.