Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11069| Title: | Дослідження напружень, що виникають в елементах залізничної колії під дією сучасних типів швидкісного рухомого складу | 
| Other Titles: | Study of stresses arising in the elements of the railway track, under the influence of modern types of high-speed rolling stock | 
| Authors: | Вітольберг, Володимир Геннадійович Потапов, Дмитро Олександрович Шумик, Данило Володимирович Бойко, Володимир Дмитрович Кулік, Станіслав Вікторович Vitolberg, V.G. Potapov, D.O. Shumik, D.V. Boyko, V.D. Kulik, S.V.  | 
| Issue Date: | 2021 | 
| Publisher: | Український державний університет залізничного транспорту | 
| Citation: | Вітольберг В. Г. Дослідження напружень, що виникають в елементах залізничної колії під дією сучасних типів швидкісного рухомого складу / В.Г. Вітольберг, Д.О. Потапов, Д.В. Шумик, В.Д. Бойко, С.В. Кулік // Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті : тези доповідей 9-ої міжнародної науково-технічної конференції (17-19 листопада 2021 р.). – Харків : УкрДУЗТ, 2021. – С. 35-36. | 
| Abstract: | Одним з пріоритетних напрямків розвитку залізничного транспорту України є підвищення швидкості руху пасажирських поїздів та подальше впровадження швидкісного, а в середньостроковій перспективі й високошвидкісного руху, як у межах України, так і в сполученні між Україною та країнами Західної Європи. Загальновідомим фактом, який підтверджено багатьма дослідниками, є доволі суттєві відмінності в процесах взаємодії залізничної колії і рухомого складу на ділянках швидкісного і високошвидкісного руху. | 
| URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11069 | 
| Appears in Collections: | Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Vitolberg.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.