Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинов, Ігор Ернстович-
dc.contributor.authorТруфанова, Альона Володимирівна-
dc.contributor.authorШовкун, Вадим Олександрович-
dc.contributor.authorПетухов, Вадим Михайлович-
dc.contributor.authorСафронов, О.М.-
dc.contributor.authorMartinov, I.E.-
dc.contributor.authorTrufanova, A.V.-
dc.contributor.authorShovkun, V.A.-
dc.contributor.authorPetuhov, V.M.-
dc.contributor.authorSafronov, O.M.-
dc.date.accessioned2022-09-25T15:29:58Z-
dc.date.available2022-09-25T15:29:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМартинов І. Е. Оцінка ходових якостей вагонів / І.Е. Мартинов, А.В. Труфанова, В.О. Шовкун, В.М. Петухов, О.М. Сафронов // Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті : тези доповідей 9-ої міжнародної науково-технічної конференції (17-19 листопада 2021 р.). – Харків : УкрДУЗТ, 2021. – С. 50-51.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11074-
dc.description.abstractЗбурювання, що діють на рухомий склад з боку рейкової колії, є найбільш складним розділом динаміки рухомого кладу. Це пояснюється складністю взаємодії рухомого складу та верхньої будови колії. Умовно всі збурення можна розділити на дві групи. До першої групи можна віднести вертикальні сили, що діють на колісні пари вагонів, а до другої – горизонтальні навантаження.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleОцінка ходових якостей вагонівuk_UA
dc.title.alternativeEvaluation of car running performanceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martinov.pdf921.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.