Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11283
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГурін, Дмитро Олегович-
dc.date.accessioned2022-10-07T14:58:25Z-
dc.date.available2022-10-07T14:58:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГурін Д. О. Дослідження впливу величини резерву часу на надійність графіку руху поїздів на основі епідеміологічної SIR-моделі / Д. О. Гурін // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 33-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (Харків, 30 жовтня, 2020 р.). – 2020. – № 3 (додаток). – С. 62.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11283-
dc.description.abstractЗастосування запропоної математичної SIR-моделі з обліком різної пріоритетності руху поїздів дозволить автоматизувати складний процес пошуку раціональних величин компенсаційного часу в нитках поїздів різних категорій на залізничній дільниці і, як наслідок, підвищити пунктуальність та надійність нормативних графіків руху поїздів.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleДослідження впливу величини резерву часу на надійність графіку руху поїздів на основі епідеміологічної SIR-моделіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 25 № 3 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гурін.pdf908.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.