Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11428
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТимофеєва, Лариса Андріївна-
dc.contributor.authorФедченко, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorЦап, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorВоскобойников, Дмитро Геннадійович-
dc.contributor.authorTimofeeva, L. A.-
dc.contributor.authorPhedchenko, I. I.-
dc.contributor.authorTsap, O. I.-
dc.contributor.authorVoskoboinykov, D. H.-
dc.date.accessioned2022-10-16T09:59:32Z-
dc.date.available2022-10-16T09:59:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТимофеєва Л. А. Аналіз дефектів автозчепного пристрою СА-3 / Л.А. Тимофеєва, І.І. Федченко, О.І. Цап, Д.Г. Воскобойников // Технології та інфраструктура транспорту : тези доповідей міжнародної науково-технічної конференції (Харків, 14-16 травня 2018 р.). – Харків : УкрДУЗТ, 2018. – С. 45-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11428-
dc.description.abstractПерспективними напрямками подальшого розвитку технології технічного обслуговування та ремонту вагонів є: складання математичного опису усіх ланцюгів технологічного процесу для отримання їх точних аналітичних співвідношень та взаємозв‘язку; використання ПЕОМ на усіх стадіях експлуатації та ремонту вагонів, що дозволить скоріше та ефективніше вирішувати задачі раціональної побудови, впровадження та виконання технологічних процесів. Тому прогнозування процесів і явищ, що проходить з металом в процесі експлуатації є важливим перспективним напрямком в цьому процесі шляхом діагностування в зоні тертя під час процесу експлуатації.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleАналіз дефектів автозчепного пристрою СА-3uk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of defects avtostopnogo device SA-3uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Технології та інфраструктура транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Timofeeva.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.