Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРавлюк, Василь Григорович-
dc.contributor.authorРавлюк, Микола Григорович-
dc.contributor.authorГребенюк, Віталій Анатолійович-
dc.contributor.authorБондаренко, В'ячеслав Володимирович-
dc.contributor.authorRavlyuk, V.-
dc.contributor.authorRavliuk, M.-
dc.contributor.authorHrebeniuk, V.-
dc.contributor.authorBondarenko, V.-
dc.date.accessioned2022-10-19T19:52:42Z-
dc.date.available2022-10-19T19:52:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОсобливості процесу та параметрична оцінка виникнення ненормативного зносу гальмових колодок візків вантажних вагонів / В. Г. Равлюк, М. Г. Равлюк, В. А. Гребенюк, В. В. Бондаренко // Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті. 8-а Міжнародна науково-технічна конференція : тези доповідей. Ч. 1 ( 20-22 листопада 2019 р ). - Харків, 2019. - С. 77-78.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11481-
dc.description.abstractНині усі вантажні вагони, що обладнані пристроями рівномірного зносу колодок мають дуже низьку надійність. Через це втрачається працездатність навіть у тих вагонах, які щойно вводяться в експлуатацію із вагонобудівних або вагоноремонтних підприємств. Більш ніж 90% вантажних вагонів АТ «Укрзалізниця» працюють з ненормативним подвійним зносом гальмових колодок, через що погіршується ефективність гальмувань вантажних поїздів, підвищується чисельність вимушених ремонтних робіт і знижуються загальні економічні показники використання вантажних вагонів. Працівники вагонного господарства вимушені у великих обсягах замінювати гальмові колодки з великими залишками робочого тіла.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleОсобливості процесу та параметрична оцінка виникнення ненормативного зносу гальмових колодок візків вантажних вагонівuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the process and parametric assessment of the understanding warning of the brake pads of the freight caruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті. Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ravlyuk.pdf431.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.