Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11721
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Долгополов, Петро Віталійович | - |
dc.contributor.author | Данько, Г. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-29T11:40:17Z | - |
dc.date.available | 2022-10-29T11:40:17Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Долгополов П. В. Оптимізація технології взаємодії елементів залізничного вузла на основі теорії розкладів П. В. Долгополов, Г. В. Данько // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 31-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (Харків, 24-26 жовтня, 2018 р.). – 2018. – № 4 (додаток). – С. 47. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online) | - |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11721 | - |
dc.description.abstract | Для оптимізації експлуатаційної роботи залізничного вузла розроблено математичну модель передаточного руху у вузлі на основі теорії розкладів. Модель дозволяє оперативно визначати оптимальний прогнозний графік руху диспетчерських і маневрових локомотивів та підведення автотранспорту на станції за умови мінімізації простоїв рухомого складу. | uk_UA |
dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
dc.title | Оптимізація технології взаємодії елементів залізничного вузла на основі теорії розкладів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | № 4 (додаток) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Долгополов.pdf | 877.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.