Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11736
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСитнік, Борис Тимофійович-
dc.contributor.authorПсяренко, О. В.-
dc.contributor.authorПогорєлов, Є. С.-
dc.contributor.authorСитнік, В. В.-
dc.date.accessioned2022-10-30T07:43:23Z-
dc.date.available2022-10-30T07:43:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСитнік Б. Т. Моделювання нечітких дискретних цифрових систем керування швидкістю РО на ділянці проїзду й на станції / Б. Т. Ситнік, О. В. Псяренко, Є. С. Погорєлов, В. В. Ситнік // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 31-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (Харків, 24-26 жовтня, 2018 р.). – 2018. – № 4 (додаток). – С. 62.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11736-
dc.description.abstractАналіз робіт, проведених в області автоматизації локомотивних систем на базі мікро-ЕОМ, показує, що, значне зниження ефективності керування рухомими одиницями залізничного транспорту (РО) викликається зміною в часі статичних і динамічних параметрів об'єктів керування, а також перешкодами від роботи напівпровідникових перетворювачів, керованих випрямлячів, перетворювачів частоти, датчиків і навантаження, що викликає відхилення кількісних і якісних показників роботи систем керування від заданих оптимальних значень.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМоделювання нечітких дискретних цифрових систем керування швидкістю РО на ділянці проїзду й на станціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:№ 4 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ситнік.pdf843.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.