Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11831
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальов, Антон Олександрович-
dc.contributor.authorКовальова, Олена Василівна-
dc.date.accessioned2022-11-01T16:22:14Z-
dc.date.available2022-11-01T16:22:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКовальов А. О. Підвищення ефективності управління розподілом порожніх вагонів на залізничному транспорті / А. О. Ковальов, О. В. Ковальова // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 30-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (Харків, 26-27 жовтня, 2017 р.). – 2017. – № 4 (додаток). – С. 87-88.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11831-
dc.description.abstractВ роботі обґрунтовано доцільність впровадження інформаційно-керуючої системи з урахуванням одноразових витрат на комп’ютерну техніку та організацію сучасних інформаційних каналів. Проведено оціночний розрахунок економічного ефекту від впровадження автоматизованої технології забезпечення вантажовідправників рухомим складом та системи підтримки прийняття рішення в процесі оцінки ступеню придатності вагонів в комерційному відношенні на основі даних полігону дирекції залізничних перевезень. Системний ефект від впровадження буде складатись з поліпшення використання рухомого складу, вивільнення додаткового робочого парку вагонів та підвищення якості транспортного обслуговування вантажовласників в цілому.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПідвищення ефективності управління розподілом порожніх вагонів на залізничному транспортіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:№ 4 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ковальов.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.