Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлименко, Любов Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-11-04T13:26:31Z-
dc.date.available2022-11-04T13:26:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКлименко Л. А. Впровадження людино-машинного інтерфейсу в системах диспетчерського управління / Л. А. Клименко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : матеріали стендових доповідей та виступів учасників 28-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (м. Харків, 24-25 вересня 2015 р.). – 2015. – № 4 (додаток). – С. 10-11.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12011-
dc.description.abstractВ сучасних автоматичних системах автоматичного управління технологічними процесами (АСУТП) велика увага приділяється людино-машинному інтерфейсу (ЛМІ). Робочі місця спеціалістів підприємства оснащені персональними комп'ютерами, які зазвичай розділяють на декілька типів: станція оператора, станція начальника зміни, станція інженера. Так, станція інженера дозволяє за допомогою спеціалізованого ПО змінювати конфігурацію, логіку виконання ПЛК, забезпечує контроль і діагностику польового устаткування.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleВпровадження людино-машинного інтерфейсу в системах диспетчерського управлінняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клименко.pdf1.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.