Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12060
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorТрикоз, Людмила Вікторівна-
dc.contributor.authorМороз, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorБагіянц, Ірина Вікторівна-
dc.date.accessioned2022-11-05T16:31:22Z-
dc.date.available2022-11-05T16:31:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМороз В. П. Аналіз існуючих методів і способів підвищення опору ізоляції рейкової лінії / В. П. Мороз, Л. В. Трикоз, О. В. Мороз, І. В. Багіянц // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : матеріали стендових доповідей та виступів учасників 28-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (м. Харків, 24-25 вересня 2015 р.). – 2015. – № 4 (додаток). – С. 60.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12060-
dc.description.abstractУ доповіді розглядаються методи і способи підвищення опору ізоляції рейкової лінії, серед яких найбільш важливими є: перехід на щебеневий баласт із піщаного та азбестового; заміна дерев'яних шпал на залізобетонні; дотримання вимог щодо поточного утримання колії та своєчасного проведення капітального ремонту колії; здійснення комплексу заходів щодо припинення просипання сипучих вантажів з рухомого складу; розробка методів і способів підвищення діелектричних властивостей верхньої будови колії. Проведений аналіз показав, що найбільш доцільною є розробка методів і способів щодо підвищення діелектричних властивостей верхньої будови колії.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleАналіз існуючих методів і способів підвищення опору ізоляції рейкової лініїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 4 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мороз.pdf685.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.