Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12074
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСивогракова, Заріна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-11-06T20:33:44Z-
dc.date.available2022-11-06T20:33:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСивогракова З. А. Психологічний зміст і педагогічна роль зворотного зв’язку в умовах дистанційного навчання / З. А. Сивогракова // Людина, суспільство, комунікативні технології : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. присвяченої 90-річчю Українського державного університету залізничного транспорту (15‒16 жовтня 2020 р.) - Харків : ДІСА ПЛЮС, 2020. - С. 173-175.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12074-
dc.description.abstractВизнаними є особливості дистанційного навчання (ДН), які науковцями і практиками маркуються як його переваги. Серед них називаються, зокрема: можливість залучення значно більшої аудиторії до навчального процесу, ніж в умовах традиційного навчання; висока швидкість передачі, обміну інформацією незалежно від відстаней (за умови достатнього рівня технічного забезпечення процесу); пластичність у поєднанні з іншими видами діяльності; сприяння самостійності і спонукання до саморозвитку учасників освітнього процесу та ін. Разом з тим, зрозуміло, що ДН має певні особливості і пред’являє учасникам певні вимоги.uk_UA
dc.publisherДІСА ПЛЮСuk_UA
dc.titleПсихологічний зміст і педагогічна роль зворотного зв’язку в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Людина, суспільство, комунікативні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сивогракова .pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.