Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12452
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСіроклин, Іван Миколайович-
dc.contributor.authorЗмій, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorМаслій, Артем Сергійович-
dc.contributor.authorБуряковський, Сергій Геннадійович-
dc.contributor.authorSiroklyn, I. M.-
dc.contributor.authorZmiij, S. O.-
dc.contributor.authorMaslii, A. S.-
dc.contributor.authorBuriakovskyi, S. G.-
dc.date.accessioned2022-11-19T19:40:31Z-
dc.date.available2022-11-19T19:40:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДіагностування стану основних елементів стрілочного переводу засобами систем мікропроцесорної централізації стрілок та сигналів / І. М. Сіроклин, С. О. Змій, А. С. Маслій, С. В. Буряковський // Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті : тези доповідей 7-ої міжнародної науково-технічної конференції (14-16 листопада 2018 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2018. - С. 64-65.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12452-
dc.description.abstractБільшість систем централізації стрілок та сигналів, що виробляються в Україні використовують контролери стрілок, які здатні знімати значення струму двигуна з періодом близьким до 1мс.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleДіагностування стану основних елементів стрілочного переводу засобами систем мікропроцесорної централізації стрілок та сигналівuk_UA
dc.title.alternativeDiagnostics of railway turnout systems using tools of centralization blocking systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сіроклин.pdf7.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.