Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12591
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБутенко, Володимир Михайлович-
dc.contributor.authorГоловко, Олександра Володимирівна-
dc.contributor.authorДяченко, В. О.-
dc.contributor.authorЛебедько, І. О.-
dc.date.accessioned2022-11-25T15:26:55Z-
dc.date.available2022-11-25T15:26:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБутенко В. М. Підходи до математичного моделювання розподілених інформаційно-керуючих систем залізниці / В. М. Бутенко, О. В. Головко, В. О. Дяченко, І. О. Лебедько // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 35-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (Харків, 11 листопада, 2022 р.). – 2022. – Т. 27 № 3 (додаток). – С. 32-33.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12591-
dc.description.abstractАвтоматизація залізничного транспорту в сучасному світі дуже вузька, але дуже відповідальна галузь науки. Певна увага вже приділялась авторами проблемі рішення алгоритмів субекспоненціальної складності для SAT задач. Однак побудова інформаційних систем галузі, представлених неорієнтованим графом, породжує процеси оптимізації ресурсів експлуатації обладнання, яку ряд науковців запропонували здійснювати методом визначення максимальних клік. Зазначені досягнення внесли вклад в дослідження розподілених інформаційних моделей залізниць.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПідходи до математичного моделювання розподілених інформаційно-керуючих систем залізниціuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Т. 27 № 3 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бутенко.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.