Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12600
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалахова, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorПіддубчак, І. С.-
dc.date.accessioned2022-11-25T16:36:23Z-
dc.date.available2022-11-25T16:36:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМалахова О. А. Удосконаленя обслуговування пасажирів у нестандартних умовах / О. А. Малахова, І. С. Піддубчак // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 35-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (Харків, 11 листопада, 2022 р.). – 2022. – Т. 27 № 3 (додаток). – С. 42.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12600-
dc.description.abstractГоловною метою залізничних пасажирських компаній є задоволення високого рівня якості обслуговування своїх клієнтів. Поліпшення якості обслуговування сприятиме відхиленню приватних видів транспорту, що, в свою чергу, призведе до більш стійкої мобільності населення. Якість обслуговування, як правило, вимірюється бальною оцінкою опитувань задоволеності клієнтів.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleУдосконаленя обслуговування пасажирів у нестандартних умовахuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Т. 27 № 3 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Малахова.pdf839.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.