Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСіконенко, Григорій Михайлович-
dc.contributor.authorЖелезняк, С. С.-
dc.contributor.authorSikonenko, G.-
dc.contributor.authorZhelezniak, S.-
dc.date.accessioned2022-12-15T18:00:05Z-
dc.date.available2022-12-15T18:00:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСіконенко Г. М. Удосконалення пропуску поїздів по дільницях за рахунок адаптивного управління / Г. М. Сіконенко, С. С. Железняк // Інтелектуальні транспортні технології : тези доповідей 3-ї міжнар. наук.-техн. конф. (22-23 листопада 2022 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2022. - С. 65-67.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12888-
dc.description.abstractГрафік руху поїздів визначає технологію експлуатаційної роботи усієї мережі залізниць, об’єднує й організує роботу усіх станцій, лінійних підрозділів локомотивного та вагонного господарств, дільниць та напрямків у єдиний транспортний конвеєр. Нормативний графік руху поїздів (НГРП) складається та затверджується щороку і по суті є планом експлуатаційної роботи залізничних підрозділів. При складанні НГРП використовуються певні узагальнення по характеристикам різних категорій поїздів та обсягам роботи.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleУдосконалення пропуску поїздів по дільницях за рахунок адаптивного управлінняuk_UA
dc.title.alternativeImprovement railway traffic control due to adaptive managementuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інтелектуальні транспортні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сіконенко.pdf4.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.