Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12890Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Харченко, О. І. | - |
| dc.contributor.author | Сакаль, О. М. | - |
| dc.contributor.author | Kharchenko, O. І. | - |
| dc.contributor.author | Sakal, O. M. | - |
| dc.date.accessioned | 2022-12-15T18:11:58Z | - |
| dc.date.available | 2022-12-15T18:11:58Z | - |
| dc.date.issued | 2022 | - |
| dc.identifier.citation | Харченко О. І. Моделі оптимального розподілу рухомого складу / О. І. Харченко, О. М. Сакаль // Інтелектуальні транспортні технології : тези доповідей 3-ї міжнар. наук.-техн. конф. (22-23 листопада 2022 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2022. - С. 68-70. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12890 | - |
| dc.description.abstract | Транспортна галузь займає провідне місце в економіці країни. Головні позиції у транспортному секторі займають залізничний та автомобільний транспорт. Кожен з цих видів транспорту відіграє особливу роль та має певні переваги, тому вдосконалення функціонування кожного з них є важливою задачею перед державою для посилення економічних позицій. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Моделі оптимального розподілу рухомого складу | uk_UA |
| dc.title.alternative | Models of optimal distribution of vehicles | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Інтелектуальні транспортні технології | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Харченко.pdf | 4.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.