Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12979
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛовська, Альона Олександрівна-
dc.contributor.authorРавлюк, Василь Григорович-
dc.date.accessioned2022-12-22T18:33:34Z-
dc.date.available2022-12-22T18:33:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛовська А. О. Дослідження технічного стану елементів гальмових важільних передач візків вантажних вагонів / А. О. Ловська, В. Г. Равлюк // Інтелектуальні транспортні технології : тези доповідей 3-ї міжнар. наук.-техн. конф. (22-23 листопада 2022 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2022. - С. 185-188.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12979-
dc.description.abstractПотреба в зниженні експлуатаційних витрат в умовах конкуренції на ринку транспортних послуг висуває вимоги стосовно до організації системи технічного обслуговування та ремонту вантажного рухомого складу, виходячи з фактичного стану його працюючих вузлів. Тому для оцінки технічного стану вузлів вантажних вагонів потрібен постійний моніторинг, особливо за тими, які є відповідальними за безпеку руху поїздів. Одним з таких вузлів є триботехнічна пара «гальмова колодка – колесо». Зменшення зносу в системі «гальмова колодка – колесо» значно знижує експлуатаційні витрати і є одним з пріоритетних напрямків підвищення ефективності роботи залізничного транспорту, в тому числі забезпечення екологічності перевезень, а також безпеки руху поїздів. Таким чином, проблема взаємодії в системі «гальмова колодка – колесо» є на даний час актуальною та важливою.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleДослідження технічного стану елементів гальмових важільних передач візків вантажних вагонівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Інтелектуальні транспортні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ловська.pdf4.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.