Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13061
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаличева, Наталія Євгеніївна-
dc.contributor.authorАмпілогов, М.К.-
dc.contributor.authorKalicheva, N.E.-
dc.contributor.authorAmpilohov, M.K.-
dc.date.accessioned2022-12-26T05:47:38Z-
dc.date.available2022-12-26T05:47:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКаличева Н. Є. Вплив соціальної відповідальності на ефективний розвиток підприємств залізничного транспорту / Н. Є. Каличева, М. К. Ампілогов // Проблеми системного підходу в економіці. - 2018. - Вип. 2. - С. 53-57.uk_UA
dc.identifier.issn2520-2200-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13061-
dc.description.abstractUA: Статтю присвячено питанням ефективного розвитку залізничного транспорту під впливом принципів соціальної відповідальності. Досліджено, що соціальна відповідальність виступає показником ефективності та перспективності розвитку підприємства в майбутньому, його прагнення завоювати свою позицію на ринку та бути конкурентоспроможним. Відзначено, що вітчизняні підприємства, у тому числі й залізничної галузі, досить повільно впроваджують принципи соціальної відповідальності в систему управління, що не відповідає сучасним світовим вимогам ведення бізнесу. Зазначено, що вітчизняні підприємства, які намагаються бути соціально відповідальними, майже не отримують підтримки від держави в усіх свої починаннях та й саме держава досить слабо здійснює впровадження політики соціальної відповідальності бізнесу. Визначено завдання, які потрібно вирішити вітчизняним підприємствам для впровадження принципів соціальної відповідальності у своїй діяльності. EN: Modern business conditions, within the limits of effective management of the company, put forward the main requirements for corporate governance, namely, transparency and accountability, which forms the corporate social responsibility that is considered from the point of view of solving issues in the social sphere of the enterprise and beyond its borders at the municipal, regional, national, and global levels. The main principles of the effective implementation of corporate social responsibility in the enterprise of any sphere of management, including rail transport, include the level of remuneration, the provision of proper working conditions, safety and environmental compliance of all production processes, the spiritual and moral climate, corporate culture, social responsibility, etc. Social responsibility serves as an indicator of the efficiency and prospects of future development of the company, its aspiration to win its position in the market and be competitive. In general, social responsibility is regarded as a set of responsibilities of the company to society.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectsocial responsibilityuk_UA
dc.subjectrail transportuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.titleВплив соціальної відповідальності на ефективний розвиток підприємств залізничного транспортуuk_UA
dc.title.alternativeThe effect of social responsibility for the efficient development of railway transport enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalicheva.pdf292.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.