Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуц, Юрій Васильович-
dc.contributor.authorКрайнюк, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorКозодой, Дмитро Сергійович-
dc.contributor.authorБарбашин, Віталій Валерійович-
dc.contributor.authorButs, Y. V.-
dc.contributor.authorKraynyuk, E. V.-
dc.contributor.authorKozodoy, D. S.-
dc.contributor.authorBarbashin, V. V.-
dc.date.accessioned2022-12-29T17:56:21Z-
dc.date.available2022-12-29T17:56:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБуц Ю. В. Оцінка надзвичайних подій під час перевезення небезпечних вантажів у контексті техногенного навантаження регіонів / Ю. В. Буц, О. В. Крайнюк, Д. С. Козодой, В. В. Барбашин // Наука та прогрес транспорту. - 2018. - № 3. - С. 27-35.uk_UA
dc.identifier.issn2307–3489-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13127-
dc.description.abstractUA: Проаналізовано види інцидентів, що сталися на Укрзалізниці протягом останніх років. Виявлено головні причини виникнення аварійних ситуацій: технічна несправність вагонів, надзвичайно високий знос основних фондів, недоліки організаційної роботи під час перевезення вантажів, порушення правил безпеки вантажних робіт, втручання сторонніх осіб під час перевезення тощо. Однією з найголовніших причин небезпечних подій є надзвичайно високий знос основних фондів. Розроблено карту потенційних небезпек та аварійних ситуацій під час перевезення небезпечних вантажів із використанням геоінформаційних технологій. Наголошено на необхідності практичного вирішення проблем підвищення безпеки залізничних перевезень в умовах надзвичайних ситуацій. Безпеки перевезення небезпечних вантажів можна досягти за таких умов: дослідження ймовірності виникнення надзвичайних ситуацій; підвищення оперативності прийняття рішень щодо ліквідації наслідків аварій; розробка технології ліквідації наслідків аварійних ситуацій; впровадження системи супутникової навігації. EN: Authors analyzed the types of incidents that occurred on the railway in recent years. The main causes of emergencies are: technical malfunction of cars; extremely high depreciation of fixed assets, deficiency in organizational factors in the transportation of goods, violation of safety rules for cargo operations, interference of unauthorized persons during transportation and the suchlike. One of the main causes of dangerous events is the extremely high depreciation of fixed assets. A map of potential hazards and emergencies has been developed for the transportation of dangerous goods using geo-information technologies. The results of the research are aimed at practical solutions to the problems of improving the safety and stability of rail transport in emergency situations. The transportation safety of dangerous goods should be developed by: investigating the likelihood of emergency threat; increase the efficiency of decision-making for the elimination of the consequences of accidents; development of technology for liquidation of consequences of emergency situations; implementation of the satellite navigation system.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectперевезення небезпечних вантажівuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectнадзвичайні подіїuk_UA
dc.subjectпожежаuk_UA
dc.subjectгеоінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjecttransportation of dangerous goodsuk_UA
dc.subjectrailway transportuk_UA
dc.subjectemergency incidentsuk_UA
dc.subjectfireuk_UA
dc.subjectgeo-information technologiesuk_UA
dc.titleОцінка надзвичайних подій під час перевезення небезпечних вантажів у контексті техногенного навантаження регіонівuk_UA
dc.title.alternativeEvaluation of emergency events at the transportation of dangerous goods in the context of the technogenic load in regionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Buts.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.