Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюченков, Михайло Васильович-
dc.contributor.authorБобрицький, Сергій Владиславович-
dc.contributor.authorСумцов, Андрій Леонідович-
dc.contributor.authorPavliuchenkov, M.V.-
dc.contributor.authorBobrytskyi, S.V.-
dc.contributor.authorSumtsov, A.L.-
dc.date.accessioned2023-01-05T08:46:20Z-
dc.date.available2023-01-05T08:46:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПавлюченков М. В. Удосконалення конструкції кінцевих опорних пристроїв вагонів-цистерн / М. В. Павлюченков, С. В. Бобрицький, А. Л. Сумцов // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 2. - С. 167-171.uk_UA
dc.identifier.issn1998-7927-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13170-
dc.description.abstractUA: Для перевезення небезпечних вантажів на залізничному транспорті застосовуються вагони-цистерни. Внесенням конструктивних змін може бути досягнутий ефект зниження максимальних напружень, а за рахунок цього і покращення техніко-економічних показників вагонацистерни. Для дослідження напружено-деформованого стану цистерни створена розрахункова скінченноелементна модель. Вона використана для чисельних досліджень по виявленню найбільш раціональної конструкції кінцевого опорного пристрою. Для найефективнішого варіанту проведено порівняння з існуючою конструкцією. Показано закони зміни жорсткостей в радіальному напрямку та закони зміни контактного тиску. Конструкція з запропонованим удосконаленням перевірена на спектр навантажень згідно з нормативними документами.uk_UA
dc.description.abstractEN: Structural changes aimed at redistribution of loads and stresses in vulnerable areas can contribute to reduction in the maximum stresses. During long operating time the most vulnerable structural areas of light oil tank wagons have been identified. The researches provided by leading companies in the field of rolling stock testify that stresses exerted by support pressure amount to 70-90% out of the maximum stresses in the tank. A disadvantage of the existing support is its stiffness, whereas the tank surface is very flexible. Structurally, the support has three horizontal belts reinforced with two vertical ones. The design is rather rigid regardless of thickness of the sheets used. Under loading in vertical and horizontal sheets of the support structure there appear stresses considerably lower compared to those in areas where the bolster beam joins with the center sill, and the channel beams join with the vertical diaphragms. The deformed tank in the areas of bracket support structures is greatly under the influence of the law of external load (contact pressure) distribution. The contact pressure from the support structures on the surface is immediately depends on rigidity change in supports in radial direction.-
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даляuk_UA
dc.subjectвагон-цистернаuk_UA
dc.subjectкотелuk_UA
dc.subjectметод скінченних елементівuk_UA
dc.subjectопорний пристрійuk_UA
dc.subjectнапружено-деформований станuk_UA
dc.subjectеквівалентні напруженняuk_UA
dc.subjectконтактний тискuk_UA
dc.subjecttank wagonuk_UA
dc.subjectbarreluk_UA
dc.subjectfinite element methoduk_UA
dc.subjectsupport structureuk_UA
dc.subjectstress-strain stateuk_UA
dc.subjectequivalent stressesuk_UA
dc.subjectcontact pressureuk_UA
dc.titleУдосконалення конструкції кінцевих опорних пристроїв вагонів-цистернuk_UA
dc.title.alternativeImproving the bracket support structures of tank wagonsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavliuchenkov.pdf756.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.