Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3821-3830 зі 3947.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020Теоретичне підґрунтя формування концептуальної стратегії розвитку підприємництва в УкраїніКаличева, Наталія Євгеніївна
2018Роль маркетингу в ефективному функціонуванні банківської установи в сучасних умовах розвиткуЗоріна, Олена Іванівна; Фадєєнко, В. Ю.
2023Формування стратегії розвитку туристичних підприємств у регіоніКаличева, Наталя; Корінь, Мирослава; Лобанова, Євгенія; Kalycheva, Natalia; Korin, Myroslava; Lobanova, Evgeniya
2020Ощадливе виробництво як ефективний напрямок ресурсозбереження на підприємствах залізничного транспортуТокмакова, Ірина Василівна; Харченко, Ольга Володимирівна
2020Формування цифрового бізнес-середовища міжгалузевої взаємодії за участю залізничного транспортуОвчиннікова, Вікторія Олексіївна; Бутенко, Ю.П.
2020Впровадження екологічно орієнтованої концепції маркетингу на залізничному транспортіПанченко, Наталія Георгіївна; Токмакова, Є. В.
2020Пріоритетний напрямок формування та розвитку інноваційного потенціалу підприємстваОвчиннікова, Вікторія Олексіївна; Ліпська, Т. І.
2020Стан національної інноваційної системиОвчиннікова, Вікторія Олексіївна; Мурза, Я.В.
2020Ключові закономірності розвитку світового ринку вагонобудування в умовах цифровізації економікиКузнецов, В.Є.
2020Трансформація ринку праціТоропова, Владислава Ігорівна