Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13286Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Сивогракова, Заріна Анатоліївна | - |
| dc.date.accessioned | 2023-01-12T09:52:38Z | - |
| dc.date.available | 2023-01-12T09:52:38Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Сивогракова З. А. Універсальні компетентності ("soft-skills") сучасного фахівця, методичні інструменти психолого-педагогічного впливу щодо їх розвитку у здобувачів вищої освіти ЗВО / З. А. Сивогракова // Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.-метод. конф. (24–25 листопада 2021 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - С. 38-39. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13286 | - |
| dc.description.abstract | Питання значної ролі у професійній компетентності сучасного фахівця загальних, універсальних її складових, щодо яких використовується термін «soft skills», вже не є дискусійним. І хоча в літературі продовжується обговорення змісту самого поняття «soft skills» і нема вичерпного переліку компетенцій, які можна такими вважати, автори вказують на важливість розвитку у фахівців у тому числі і технічних спеціальностей, вміння працювати в команді, навчатися протягом життя, лідерських навичок. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Універсальні компетентності ("soft-skills") сучасного фахівця, методичні інструменти психолого-педагогічного впливу щодо їх розвитку у здобувачів вищої освіти ЗВО | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Сивогракова.pdf | 1.98 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.