Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13327
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОбруч, Ганна Володимирівна-
dc.contributor.authorObruch, H. V.-
dc.date.accessioned2023-01-14T05:49:34Z-
dc.date.available2023-01-14T05:49:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОбруч Г. В. Теоретичні основи забезпечення збалансованого розвитку послуг підприємств залізничного транспорту в умовах цифровізації / Г. В. Обруч // Бізнес Інформ. - 2021. - № 4. - С. 135-141.uk_UA
dc.identifier.issn2222-4459-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13327-
dc.description.abstractUA: У статті досліджено сучасний стан і тенденції розвитку підприємств залізничного транспорту. Встановлено, що часта зміна керівництва АТ «Укрзалізниця» і пріоритетів його розвитку, гальмування необхідних реформаційних змін, непослідовність і безсистемність реалізованої політики розвитку залізничного транспорту призвели до вкрай складного фінансового та технічного стану залізничної компанії. Результатом технічної деградації залізничного транспорту і зниження його пропускної та провізної спроможності стали катастрофічне погіршення якості послуг підприємств залізничної галузі та поступова втрата частки ринку вантажних перевезень на користь інших видів транспорту. Доведено, що відновлення довіри споживачів і забезпечення збалансованого розвитку послуг підприємств залізничного транспорту потребує використання цифрового інструментарію їх модернізації та впровадження новітніх цифрових рішень, спрямованих на покращення комунікації зі стейкхолдерами. Розкрито основні вимоги споживачів до якості транспортного сервісу в розрізі сегментів діяльності підприємств залізничного транспорту.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article explores the current state and trends in the development of railway transport services. It is determined that the frequent change of the administration of JSC «Ukrzaliznytsia» and the priorities of its development, inhibition of the necessary reformation changes, inconsistency and non-systematicity of the implemented policy of railway transport development led to an extremely difficult financial and technical condition of the railway company. The result of the technical degradation of railway transport and the decrease in its throughput and transportation capacity were a catastrophic deterioration in the quality of services of railway enterprises and a gradual loss of the share of the freight market in favor of other types of transport. It is proved that restoring consumer confidence and ensuring the balanced development of services of railway enterprises requires the use of a digital instrumentarium for their modernization and the introduction of new digital solutions aimed at improving communication with stakeholders. The main requirements of consumers for the quality of transport service in terms of segments of activities of railway enterprises are disclosed.-
dc.publisherХарківський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectпідприємства залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectзбалансований розвитокuk_UA
dc.subjectтранспортні послугиuk_UA
dc.subjectтеоретичні основиuk_UA
dc.subjectсценаріїuk_UA
dc.subjectrailway transport enterprisesuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectbalanced developmentuk_UA
dc.subjecttransport servicesuk_UA
dc.subjecttheoretical foundationsuk_UA
dc.subjectscenariosuk_UA
dc.titleТеоретичні основи забезпечення збалансованого розвитку послуг підприємств залізничного транспорту в умовах цифровізаціїuk_UA
dc.title.alternativeThe Theoretical Foundations of Ensuring a Balanced Development of Railway Transport Services in the Context of Digitalizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Obruch.pdf404.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.