Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13435Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гармаш, Богдан Константинович | - |
| dc.contributor.author | Катковнікова, Лідія Анатоліївна | - |
| dc.contributor.author | Григор’єва, Євгенія Сергіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2023-01-24T18:38:38Z | - |
| dc.date.available | 2023-01-24T18:38:38Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Гармаш Б. К. Аналіз європейського досвіду щодо стимулювання дуальної форми здобуття освіти / Б. К. Гармаш, Л. А. Катковнікова, Є. С. Григор’єва // Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.-метод. конф. (24–25 листопада 2021 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - С. 118-120. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13435 | - |
| dc.description.abstract | Завдяки поєднанню практичного і теоретичного навчання здобувачі дуальної форми освіти (стажисти) набувають навичок, які, як правило, добре відповідають потребам роботодавців і можуть бути відносно легко задіяні в бізнесі. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Аналіз європейського досвіду щодо стимулювання дуальної форми здобуття освіти | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Гармаш.pdf | 1.98 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.