Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13436Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ломотько, Денис Вікторович | - |
| dc.contributor.author | Гриценко, Наталя Валеріївна | - |
| dc.contributor.author | Байдіна, Катерина Сергіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2023-01-24T18:44:09Z | - |
| dc.date.available | 2023-01-24T18:44:09Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Ломотько Д. В. Проблеми і перспективи дистанційного навчання у ЗВО / Д. В. Ломотько, Н. В. Гриценко, К. С. Байдіна // Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.-метод. конф. (24–25 листопада 2021 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - С. 120-121. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13436 | - |
| dc.description.abstract | Для будь-якої країни ступінь її економічного і технологічного розвитку залежать від середнього рівня знань, умінь, навичок і кваліфікацій її населення. Очевидно, що людина із високою кваліфікацією краще пристосовується до можливих змін профілю роботи, спроможна оновлювати і підвищувати рівень своїх знань і кваліфікації. Карантинні умови при Сovid-19 показали, що розвиток високих технологій у все більших масштабах підвищує попит на інтелектуальність в освіті населення будь-якої країни. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Проблеми і перспективи дистанційного навчання у ЗВО | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ломотько.pdf | 1.98 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.