Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13441Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Малахова, Олена Анатоліївна | - |
| dc.contributor.author | Сіконенко, Григорій Михайлович | - |
| dc.contributor.author | Шумик, Данило Володимирович | - |
| dc.contributor.author | Шандер, Олег Едуардович | - |
| dc.date.accessioned | 2023-01-24T20:11:05Z | - |
| dc.date.available | 2023-01-24T20:11:05Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Проблеми та перспективи розвитку онлайн-освіти в УкрДУЗТ / О. А. Малахова, Г. М. Сіконенко, Д. В. Шумик, О. Е. Шандер // Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.-метод. конф. ун-ту (24–25 листопада 2021 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - С. 128-129. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13441 | - |
| dc.description.abstract | Завдяки швидкому розвитку технологій онлайн-навчання є гідною альтернативою традиційному навчанню, яке пропонується в багатьох навчальних закладах по всьому світу. Онлайн-навчання має певні переваги, перш за все – це гнучкий розклад, пристосований майже до будьякого способу життя, що дає змогу студентам отримувати практичні навички, а також вчитися в будь-яких світових університетах та залишатися в Україні. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Проблеми та перспективи розвитку онлайн-освіти в УкрДУЗТ | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Малахова.pdf | 1.98 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.