Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13479
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соломніков, Іван Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-29T16:23:30Z | - |
dc.date.available | 2023-01-29T16:23:30Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Соломніков І. В. Змішане навчання - інновація XXI століття / І. В. Соломніков // Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.- метод. конф. кафедр ун-ту (25–26 листопада 2020 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2020. - С. 17-19. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13479 | - |
dc.description.abstract | Потенціал і перспективи розвитку змішаного навчання практично безмежні. У дослідженнях психологів зазначається, що традиційні методи навчання зазвичай не враховують індивідуальних відмінностей студентів і орієнтуються в основному на студентів, у яких домінує вербальний стиль пізнавальної діяльності. У підсумку ми маємо однакові умови навчання для всіх без винятку студентів без урахування їхніх здібностей. Таким чином, змішане навчання створює нове середовище, що дозволяє орієнтуватися на індивідуальні стилі студентів і їхні інтереси. Електронне середовище має низку специфічних можливостей і переваг порівняно з традиційною моделлю навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
dc.title | Змішане навчання - інновація XXI століття | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Соломніков.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.