Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПозднякова, Любов Олексіївна-
dc.contributor.authorКотик, Валентина Олексіївна-
dc.contributor.authorКотик, Віталій Вікторович-
dc.date.accessioned2023-01-30T16:56:59Z-
dc.date.available2023-01-30T16:56:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПозднякова Л. О. Маркетинговий менеджмент : конспект лекцій / Л. О. Позднякова, В.О. Котик, В.В. Котик. - Харків : УкрДУЗТ, 2017. - 99 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13492-
dc.description.abstractУ конспекті лекцій розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку. Висвітлено концептуальні засади здійснення маркетингового менеджменту та процесу управління маркетингом підприємства. Конспект містить велику кількість прикладів, фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення, та практикум з усіх тем курсу. Рекомендується для студентів спеціальності «Публічне управління та адміністрування» спеціалізації «Бізнесадміністрування» всіх форм навчання.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМаркетинговий менеджментuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій.pdf534.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.