Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13503
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаламарчук, Ігор Васильович-
dc.contributor.authorГлушенко, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-01-30T20:35:36Z-
dc.date.available2023-01-30T20:35:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПаламарчук І. В. Тьюторська діяльність в умовах трансформації системи освіти вищої школи / І. В. Паламарчук, Т. М. Глушенко // Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.- метод. конф. кафедр ун-ту (25-26 листопада 2020 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2020. - С. 34-36.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13503-
dc.description.abstractОднією зі світових тенденцій сучасної освіти є зміцнення позиції тьютора як повноцінного учасника освітнього процесу. В рамках освітнього процесу індивідуалізація навчання передбачає орієнтацію викладачів і освітнього середовища в цілому на індивідуальні психологічні, когнітивні і фізіологічні особливості студентів. Студент набуває все більшої самостійності в організації своєї освітньої діяльності у закладах вищої освіти, а перед ЗВО стоїть завдання забезпечення управління його потенціалом.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleТьюторська діяльність в умовах трансформації системи освіти вищої школиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паламарчук.pdf1.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.