Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13519
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідопригора, Ірина Віталіївна-
dc.date.accessioned2023-02-02T12:30:06Z-
dc.date.available2023-02-02T12:30:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПідопригора І. В. Система змішаного навчання в умовах кіберсоціалізації студентів закладів вищої освіти / І. В. Підопригора // Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.- метод. конф. кафедр ун-ту (25-26 листопада 2020 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2020. - С. 44-45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13519-
dc.description.abstractНаразі під «змішаним навчанням» розуміється поєднання традиційної очної форми з використанням технологій дистанційного навчання. Цей термін стає необхідний у тих випадках, коли одні заняття в процесі вивчення дисципліни проводяться за традиційною технологією (наприклад: лекції, лабораторні роботи, іспит), а інші здійснюються в кіберпросторі, з використанням дистанційних технологій (наприклад, вебінари, групові чати, віддалені тестування, консультації, самостійна робота та ін.). При цьому, як правило, технологічно різнорідні складові курсу рознесені в часовому континуумі курсу, проте це аж ніяк не є обов'язковою умовою змішаного навчання.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleСистема змішаного навчання в умовах кіберсоціалізації студентів закладів вищої освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підопригора.pdf1.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.