Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2023-02-02T18:17:08Z-
dc.date.available2023-02-02T18:17:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКравченко О. В. Змішане навчання з досвіду польських освітніх платформ: переваги та недоліки / О. В. Кравченко // Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.- метод. конф. кафедр ун-ту (25-26 листопада 2020 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2020. - С. 59-60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13533-
dc.description.abstractУпровадження змішаного навчання стало викликом часу. Викладачі та вчителі прагнуть використовувати кращі практики, накопичені в освітньому процесі. Упровадження змішаного навчання в Польщі поєднує різні практики онлайн- і офлайн-освіти. Зокрема, дистанційне навчання практикується на освітніх платформах мовних шкіл, гімназій, ліцеїв та університетів.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleЗмішане навчання з досвіду польських освітніх платформ: переваги та недолікиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравченко.pdf1.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.