Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13659
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКірдіна, Олена Григорівна-
dc.contributor.authorБагдошвілі, К. Р.-
dc.contributor.authorБурда, К. О.-
dc.contributor.authorKirdina, O.-
dc.contributor.authorBahdoshvili, K.-
dc.contributor.authorBurda, K.-
dc.date.accessioned2023-02-11T06:18:44Z-
dc.date.available2023-02-11T06:18:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКірдіна О. Г. Управління інноваційною активністю залізничного транспорту як інструмент антикризового менеджменту / О.Г. Кірдіна, К.Р. Багдошвілі, К.О. Бурда // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2022. – № 78-79. – С. 122-131.uk_UA
dc.identifier.issn2075 - 4892-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13659-
dc.description.abstractUA: Проаналізовано особливості провадження інноваційної політики на залізничному транспорті і доведено доцільність перегляду системи управління інноваційною діяльністю підприємств галузі. Досліджено зміст поняття «інноваційна активність підприємства» і основні підходи до управління інноваційною активністю суб’єктів господарювання, зокрема залізничного транспорту. Розкрито ключові вимоги до управління інноваційною активністю на залізничному транспорті і зазначено, що основним завданням останнього є ефективне управління процесами розроблення, впровадження, виробництва та комерціалізації інновацій шляхом формування інноваційних цінностей у ключових стейкхолдерів, залучених до процесу впровадження інноваційної діяльності. Визначено, що формування інноваційних цінностей сприятиме впровадженню дієвої інноваційної політики підприємств залізничного транспорту шляхом досягнення збалансованості інноваційних і економічних цілей та завдань їх діяльності. Доведено, що застосування такого підходу сприятиме формуванню цілісної збалансованої поведінки персоналу різних ієрархічних рівнів у напрямі провадження інноваційної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article analyzes the features of implementing the innovation policy in railway transport and identifies a tendency for the Joint-Stock Company to implement the policy of optimizing costs and minimizing investment investments in innovative projects. Among the main problematic aspects identified: excessive bureaucratization of investment processes, imperfect legislative environment in the investment sphere, insufficient security of investors; inefficient credit policy and raising funds in the railway industry at high interest rates; unwillingness of the business sector to finance capital-intensive projects with a long payback period; low level of state financial support for railway transport; insufficient level of digitalization of economic processes, which significantly narrows the opportunities for innovation; imperfection of communication policy, which limits the establishment of effective work of teams and involvement of stakeholders in innovation; low level of implementation of managerial innovations; low level of development of intersectoral partnership, etc.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectінноваційна активністьuk_UA
dc.subjectінноваційні цінностіuk_UA
dc.subjectантикризовий менеджментuk_UA
dc.subjectrailway transportuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectinnovation activityuk_UA
dc.subjectinnovative valuesuk_UA
dc.subjectcrisis managementuk_UA
dc.titleУправління інноваційною активністю залізничного транспорту як інструмент антикризового менеджментуuk_UA
dc.title.alternativeManagement of innovative activity of railway transport as a tool of anticrisis managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 78-79

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kirdina.pdf6.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.