Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13755
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorМкртичьян, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorZorina, Olena-
dc.contributor.authorMkrtychyan, Olena-
dc.date.accessioned2023-02-20T05:55:32Z-
dc.date.available2023-02-20T05:55:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗоріна О. І. Маркетингові комунікації в системі засобів просування соціально-культурних проектів / О. І. Зоріна, О. М. Мкртичьян // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2018. - № 2(2). - С. 17-20.uk_UA
dc.identifier.issn2520-2057 (print); 2520-2065 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13755-
dc.description.abstractUA: Основою будь-якої комерційної діяльності є залучення клієнтів, встановлення довгострокових відносин між ними і компанією. Однією з найбільш актуальних цілей маркетингу стає вибудовування ефективної взаємодії з замовником, споживачем, маркетинговим середовищем. Така співпраця націлена безпосередньо на виробництво і просування продукту або послуги на ринок. При цьому більша увага приділяється питанню класифікації маркетингових комунікацій за різними ознаками в контексті їх особливостей. Дана стаття присвячена маркетинговим комунікаціям, що розглядаються як інструмент забезпечення сталого розвитку підприємства в системі просування соціально-культурних проектів. У статті розглядається процес просування як один з провідних в маркетинговій системі соціально-культурної сфери. Проведене дослідження дозволяє розглянути різні варіанти просування послуг підприємства. Також виявлена актуальність використання системи маркетингових комунікацій, як активної компоненти маркетингової діяльності, яка впливає на формування попиту, модифікацію поведінки покупців, що забезпечує довгострокову перспективу розвитку компанії.uk_UA
dc.description.abstractEN: The basis of any commercial activity is to attract customers, establish long-term relationships between them and the company. One of the most actual marketing goals is the formation of effective interaction with the customer, consumer, marketing environment. Such cooperation is aimed directly at the production and promotion of a product or service to the market. At the same time, more attention is paid to the classification of marketing communications on various grounds in the context of their characteristics. This article is devoted to marketing communications, considered as a tool for ensuring sustainable development of an enterprise in the system of promoting social and cultural projects. The article considers the promotion process as one of the leading social and cultural spheres in the marketing system. The carried out research allows to consider various variants of advancement of services of the enterprise. Also, the relevance of the use of the marketing communications system as an active component of marketing activities, which has an impact on the formation of demand, the modification of the behavior of buyers, providing a long-term development of the company.-
dc.publisherФінансова рада Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;-
dc.subjectмаркетингові комунікаціuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectпродуктuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectproductuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectdemanduk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації в системі засобів просування соціально-культурних проектівuk_UA
dc.title.alternativeMarketing communications in the system of promoting social–cultural projectsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zorina.pdf193.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.