Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorZorina, O.-
dc.date.accessioned2023-02-20T14:32:39Z-
dc.date.available2023-02-20T14:32:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗоріна О. І. Застосування маркетингових стратегій позиціонування на залізничному транспорті / О. І. Зоріна // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 7. - С. 21-25.uk_UA
dc.identifier.issn2312-3427 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13763-
dc.description.abstractUA: В роботі розглянуто важливість позиціонування продукції підприємства на ринку за умов конкуренції. Сформульовано позицію щодо залізничних туристичних подорожей на ринку туристичних послуг.uk_UA
dc.description.abstractEN: Importance of enterprise products positioning at the market in the conditions of competition is considered. Position of railway tourist trips at the market of tourist services is formulated.-
dc.publisherХарківський національний аграрний університет імені В. В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;-
dc.titleЗастосування маркетингових стратегій позиціонування на залізничному транспортіuk_UA
dc.title.alternativeApplication of marketing strategies of positioning on a railway transportuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zorina.pdf253.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.