Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13767
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorZorina, O.I.-
dc.date.accessioned2023-02-21T15:32:18Z-
dc.date.available2023-02-21T15:32:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗоріна О. І. Маркетингові комунікації комерційного банку / О. І. Зоріна // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 307-312.uk_UA
dc.identifier.issn2312-3427 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13767-
dc.description.abstractUA: Статтю присвячено аналізу маркетингових комунікацій комерційного банку та їх ефективності у просуванні послуг. Проаналізовано основні засоби просування банківських продуктів та послуг. Визначено основні перешкоди у розвитку маркетингових комунікацій більшості банків України. Досліджено традиційні інструменти маркетингових комунікацій, обґрунтовано важливість використання нових засобів і підходів банківського маркетингу. Проаналізовано, як саме реклама впливає на розвиток банківських послуг. Визначено комплексну групу заходів у сфері просування, що базуються на поєднанні усіх засобів маркетингових комунікацій з метою підвищення привабливості банків.uk_UA
dc.description.abstractEN: This paper suggests to pay more attention to the role of marketing communications of commercial banks. In today's conditions of economic and political instability, the development of financial globalization with the simultaneous weakening of state control over the development of monetary and credit relations, the strengthening of the influence of the currency sphere on economic processes and competition, the issue of not only ensuring the competitiveness of banks, but also their stable and dynamic development. The intensive use of marketing communications is one of the most important prerequisites for the development of commercial banks.-
dc.publisherХарківський національний аграрний університет імені В. В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;-
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectбанківська установаuk_UA
dc.subjectпрямий маркетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectpublic relationsuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectbanking institutionsuk_UA
dc.subjectdirect marketinguk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectimage and reputationuk_UA
dc.subjectpublic relationsuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації комерційного банкуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing communications for a commercial bankuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zorina.pdf534.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.