Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13943
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоронін, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorАсадов, Башір Сабір Оглу-
dc.contributor.authorСтефанов, Володимир Олександрович-
dc.contributor.authorОнопрейчук, Дмитро В’ячеславович-
dc.contributor.authorГубін, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorVoronin, S.V.-
dc.contributor.authorAsadov, B. S.-
dc.contributor.authorStefanov, V.O.-
dc.contributor.authorOnopreychuk, D.V.-
dc.contributor.authorGubin, O. O.-
dc.date.accessioned2023-03-07T16:13:12Z-
dc.date.available2023-03-07T16:13:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАналіз розвитку основних дефектів і теоретичне прогнозування ресурсу рейок в умовах мащення / С. В. Воронін, Б. С. Асадов, В. О. Стефанов, Д. В. Онопрейчук, О. О. Губін // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2020. - № 2. - С. 35-45.uk_UA
dc.identifier.issn2307–3489 (print); 2307–6666 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13943-
dc.description.abstractUA: Дослідження спрямовано на виявлення закономірностей впливу навантаження на рейку та параметрів двошарового мащення на розвиток основних дефектів рейки, а саме - бокового зносу у кривих ділянках залізничної колії. Методика. Для розподілу основних дефектів рейок використано результати експертних оцінок служби колії Азербайджанської залізниці щодо виміру дефектних параметрів та строків служби рейок за окремими ділянками. Для встановлення закономірностей впливу навантаження та параметрів двошарового мащення на інтенсивність зношування рейок та їх ресурс у кривих використано основні положення механіки контактної взаємодії, трибології та хімотології.uk_UA
dc.description.abstractEN: The study is aimed at identifying the patterns of the load influence on the rail and the parameters of the two-layer lubrication on the development of the main rail defects, namely, lateral wear in the curved track sections. Methodology. To establish the distribution of the main rail defects by type and sections of the track, expert estimates of the track service of the Azerbaijan Railway were used with respect to the results of measurements of defective parameters and rail service life on individual sections. To establish the load influence patterns and the parameters of the two-layer lubrication on the intensity of lateral wear of the rails and their service life in the curves, we used the main provisions of the contact interaction mechanics, as well as tribology and chemmotology.-
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectрейкаuk_UA
dc.subjectвагонuk_UA
dc.subjectколесоuk_UA
dc.subjectконтактuk_UA
dc.subjectнавантаженняuk_UA
dc.subjectдефектuk_UA
dc.subjectбоковий зносuk_UA
dc.subjectресурсuk_UA
dc.subjectмащенняuk_UA
dc.subjectrailway transportuk_UA
dc.subjectrailuk_UA
dc.subjectcaruk_UA
dc.subjectwheeluk_UA
dc.subjectcontactuk_UA
dc.subjectloaduk_UA
dc.subjectdefectuk_UA
dc.subjectlateral wearuk_UA
dc.subjectresourceuk_UA
dc.subjectlubricationuk_UA
dc.titleАналіз розвитку основних дефектів і теоретичне прогнозування ресурсу рейок в умовах мащенняuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment analysis of main defects and theoretical forecast of rail service life in the conditions of lubricationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voronin.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.