Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13999
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлюченков, Михайло Васильович-
dc.contributor.authorPavliuchenkov, M. V.-
dc.date.accessioned2023-03-12T16:03:44Z-
dc.date.available2023-03-12T16:03:44Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПавлюченков М. В. Раціоналізація конструкції опорних пристроїв вагонів-цистерн для рідких вантажів / М. В. Павлюченков // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 1. - С. 151-159.uk_UA
dc.identifier.issn2307–3489 (print); 2307–6666 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13999-
dc.description.abstractUA: Удосконалення конструкції вагонів-цистерн для перевезення рідких вантажів за рахунок нових технічних рішень консольних опорних пристроїв і зниження їх матеріалоємності. Методика. Для вирішення поставленої задачі виконано дослідження для пошуку оптимальної конструкції опорного пристрою. На першому етапі зроблено патентно-бібліографічний аналіз технічних рішень, виявлено переваги й недоліки конструкцій, а також запропоновано нові їх варіанти, визначена найефективніша з них. На наступному етапі для визначення її оптимальних параметрів складено функцію цілі, введено обмеження; отримано апроксимацію функцій цілі та обмежень у вигляді поліномів. На третьому етапі запропоновано чисельну реалізацію оптимізації функції та визначено оптимальні параметри конструкції графічним методом. Результати методів співпали.uk_UA
dc.description.abstractEN: Improvement of fluid tank cars structure due to development of new tank bracket support structures and their materials consumption decrease. Methodology. The investigations to search the optimal design of the support structure were conducted in order to solve such problem. At the first stage patent and bibliographic analysis of technical solutions was done, the advantages and disadvantages were revealed and new design options were proposed, the most efficient design was determined. The next step is objective function making for determining its optimal parameters, imposition of restrictions, acquisition of objective function approximation and restrictions in the form of polynomials. At the third stage numerical implementation of function optimization was proposed, optimal design parameters were determined with graphical method. Results methods have coincided.-
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectвагони-цистерниuk_UA
dc.subjectкотелuk_UA
dc.subjectконсольний опорний пристрійuk_UA
dc.subjectвантажопідйомністьuk_UA
dc.subjectпідкріплюючий елементuk_UA
dc.subjectеквівалентне напруженняuk_UA
dc.subjectфункція ціліuk_UA
dc.subjectузагальнена математична модельuk_UA
dc.subjecttanks carsuk_UA
dc.subjectbarreluk_UA
dc.subjectbracket support structureuk_UA
dc.subjectvehicle capacityuk_UA
dc.subjectsupporting elementuk_UA
dc.subjectreduced stressuk_UA
dc.subjectobjective functionuk_UA
dc.subjectgeneric mathematical modeluk_UA
dc.titleРаціоналізація конструкції опорних пристроїв вагонів-цистерн для рідких вантажівuk_UA
dc.title.alternativeStructure rationalization of tank cars support devices for fluidsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Павлюченков.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.