Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14076
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартинов, Ігор Ернстович-
dc.contributor.authorАфанасенко, Ігор Миколайович-
dc.contributor.authorПерешивайлов, Сергій Віталійович-
dc.contributor.authorMartinov, Igor-
dc.contributor.authorAfanasenko, Igor-
dc.contributor.authorPereshyvajlov, Sergii-
dc.date.accessioned2023-03-16T06:27:30Z-
dc.date.available2023-03-16T06:27:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМартинов І. Е. Нові аспекти визначення навантаження, діючого на підшипник буксового вузла вантажного вагона / І. Е. Мартинов, І. М. Афанасенко, С. В. Перешивайлов // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2017. - Вип. 30. - С. 95-103.uk_UA
dc.identifier.issn2617-9040 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14076-
dc.description.abstractUA: Метою статті є визначення навантажень, діючих на підшипники буксових вузлів вантажних вагонів, з урахуванням експлуатаційних чинників. При визначенні навантаження, діючого на підшипник буксового вузла вантажного вагона, враховувалася сумісна дія вертикальних сил, що співпадають за напрямком та передаються безпосередньо на найбільш завантажений підшипник буксового вузла. Передбачається виникнення цих сил при одночасному проходженні вагоном кривої ділянки колії та взаємодії вагонів у складі поїзда. Отримані результати розрахунку навантаження на буксовий вузол та еквівалентного динамічного навантаження на підшипник при різних швидкостях руху (0-120 км/год) та режимах завантаженості універсального чотиривісного напіввагона. Визначено вклад дії кожної зі складових вертикальних зусиль на загальний результат. Наведені дослідження дозволять виконувати оцінку довговічності циліндричних підшипників з більшою точністю і дають можливість у подальшому корегувати загальновідомі у машинобудуванні моделі визначення довговічності підшипників букс вантажних вагонів фактичним умовам їх експлуатації.uk_UA
dc.description.abstractEN: The purpose of the article is to determine the loads acting on the bearings of the axle boxes of freight cars taking into account the operational factors. To determine the load acting on the bearing of the axle box of a freight car, the joint action of the vertical forces was taken into account. These forces coincide in direction and are transmitted directly to the busiest bearing of the axle box. It is assumed that these forces arise when the car passes the curve of the section of the track and the interaction of the cars in the train. The have been received the results of calculating the load on the axle boxes and the equivalent dynamic load on the bearing at various speeds and the modes of loading of the universal four-axle car. The action of each component of vertical forces on the overall result has been given. The above studies will make it possible to evaluate durability of cylindrical bearings with greater accuracy and make it possible to have a further correction of the well-known building models in machinery to determine durability of bearing boxes of freight cars to the actual conditions of their operation.-
dc.publisherДержавний університет інфраструктури та технологійuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТранспортні системи і технології;-
dc.subjectвантажний вагонuk_UA
dc.subjectбуксовий вузолuk_UA
dc.subjectроликовий підшипникuk_UA
dc.subjectеквівалентне динамічне навантаженняuk_UA
dc.subjectдовговічністьuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.subjectfreight caruk_UA
dc.subjectaxle boxuk_UA
dc.subjectroller bearinguk_UA
dc.subjectequivalent dynamic bearing loaduk_UA
dc.subjectdurabilityuk_UA
dc.subjectreliabilityuk_UA
dc.titleНові аспекти визначення навантаження, діючого на підшипник буксового вузла вантажного вагонаuk_UA
dc.title.alternativeThe new aspects of determining load acting on the bearing axle box of freight caruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martinov.pdf400.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.