Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14107
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сивогракова, Заріна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-16T16:09:24Z | - |
dc.date.available | 2023-03-16T16:09:24Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Сивогракова З. А. Доброчесність як характеристика психологічної зрілості особистості / З. А. Сивогракова // Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (27–28 листопада 2019 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - С. 84-85. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14107 | - |
dc.description.abstract | Учасниками освітнього процесу завжди є особистості, і тому психологічні чинники їхньої поведінки є вагомим фактором усіх його аспектів. Академічна доброчесність також має не тільки морально-етичний і суспільно-правовий, але й психологічний зміст. За одним з визначень, академічна доброчесність розуміється як «відданість академічної спільноти, навіть перед лицем труднощів, шістьом фундаментальним цінностям: чесності, довірі, справедливості, повазі, відповідальності й мужності» | uk_UA |
dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
dc.title | Доброчесність як характеристика психологічної зрілості особистості | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сивогракова.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.