Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14156
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБізюк, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorЧаленко, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2023-03-19T19:24:32Z-
dc.date.available2023-03-19T19:24:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБізюк І. Г. Етичні складові академічної доброчесності. Мотивація учасників освітнього процесу / І. Г. Бізюк, О. В. Чаленко // Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (27–28 листопада 2019 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - С. 121-122.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14156-
dc.description.abstractСукупність позитивних мотивів становить мотивацію будь-якої діяльності. Під мотивацією розуміють сукупність спонукальних потреб, що визначають спрямованість активності особистості. Науковці розрізняють внутрішню мотивацію, яка базується на пізнавальній активності, позитивних емоціях, цікавості, допитливості, і зовнішню мотивацію, підкріплену зовнішніми стимулами (добра оцінка, повага друзів, бажання бути першим у навчанні тощо). Позитивну мотивацію стимулюють і закріплюють навчально-пізнавальні задачі, пов’язані з майбутньою професійною діяльністю, нестандартні навчальні задачі, що активізують мислення і сприяють більш глибокому і усвідомленому засвоєнню знань.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleЕтичні складові академічної доброчесності. Мотивація учасників освітнього процесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бізюк.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.