Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарачарова, Катерина Анатоліївна-
dc.contributor.authorKarachrova, Е. A.-
dc.date.accessioned2023-04-11T15:33:08Z-
dc.date.available2023-04-11T15:33:08Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКарачарова К. А. Етапи формування стратегії АТП залізничного транспорту / К. А. Карачарова // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2013. - № 4. - С. 55–61.uk_UA
dc.identifier.issn2072-294X-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14490-
dc.description.abstractUA: Узагальнення поглядів вітчизняних і зарубіжних учених дозволило розробити концептуальну модель формування стратегії АТП залізничного транспорту, яка базується на визначенні цілей, сценаріїв та пріоритетних напрямів, механізмів і критеріїв оцінки ефективності реалізації стратегії з урахуванням сучасних тенденцій розвитку та потенційних можливостей галузі. В статті подається опис стратегії АТПЗТ, яка формується за такими етапами: інтелектуальний етап, етап діагностики, аналіз стратегічних альтернатив, реалізація стратегії та контрольний етап.uk_UA
dc.description.abstractEN: The formation process of autoenterprises of railway transportation consists of a set of steps that are executed sequentially and logically. There is constant feedback and influence on each stage and the whole set of them. Summary of the views of local and foreign scientists allowed to develop a conceptual model of railway transport strategy motor company, which is based on identifying objectives, scenarios and priorities, mechanisms and criteria for evaluating the effectiveness of implementation strategies based on current trends and the potential of the industry. The article describes a strategy of description, which is formed by the following steps: intellectual stage, the stage of diagnosis, analysis of strategic alternatives, implementation strategies and control stage.-
dc.publisherНаціональний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"uk_UA
dc.subjectавтотранспортне підприємствоuk_UA
dc.subjectконцептуальна модель стратегіїuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjecttrucking companiesuk_UA
dc.subjecta conceptual model of the strategicuk_UA
dc.subjectpotentialuk_UA
dc.titleЕтапи формування стратегії АТП залізничного транспортуuk_UA
dc.title.alternativeStages of forming of strategy of аutoenterprises of railway transportuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karachrova.pdf275.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.