Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14893
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОробінський, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorАксьонова, Наталія Анатоліївна-
dc.contributor.authorПетухов, Вадим Михайлович-
dc.contributor.authorOrobinsky, Alexandr Vasilyevich-
dc.contributor.authorAksenova, Natalya Anatolyevna-
dc.contributor.authorPetukhov, Vadim Mykhaylovych-
dc.date.accessioned2023-05-04T14:08:59Z-
dc.date.available2023-05-04T14:08:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОробінський О. В. Методики оцінювання довговічності голчастого підшипника поршневої голівки шатуна транспортного дизеля / О.В. Оробинский, Н.А. Аксьонова, В.М. Петухов // Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Динаміка і міцність машин. - 2021. - № 2. - С. 57-62.uk_UA
dc.identifier.issn2078-9130 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14893-
dc.description.abstractUA: Представлені результати експериментального дослідження та аналітичних оціночних розрахунків для перевірки загального строку служби та підвищення довговічності голчастого підшипника поршневої голівки шатуна транспортного дизеля. Встановлені первісні причини порушення номінальної роботи основних вузлів даного механізму. Надані відповідні рекомендації для проведення прискорених випробувань на довговічність, зменшення теплових навантажень при роботі підшипника та, як наслідок, підвищення якості служби всієї поршневої групи. Пропонуються теоретична та експериментальна методики визначення номінальної довговічності голчастого підшипника поршневої голівки шатуна транспортного дизеля. Теоретична методика дозволяє отримати достовірні величини довговічності з урахуванням розподілення загального робочого навантаження по тілам кочення, а також рухомості поршневого пальця та втулки.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article presents the results of an experimental study and analytical evaluation calculations to check service life and increase durability of the needle bearing of piston head of connecting rod of a transport diesel engine. The primary reasons for the violation of the nominal operation of the main units of this mechanism have been established. Corresponding recommendations are proposed for carrying out accelerated tests for durability, reducing the thermal loads of the bearing operation and, as a consequence, improving the quality and service life of its entire piston group. Theoretical and experimental methods for determining the nominal life of the needle bearing of the piston head of the connecting rod (PHCR) of a transport diesel engine are proposed. The theoretical methodology allows obtaining reliable values of durability, taking into account the distribution of the working load over the rolling elements, as well as the mobility of the piston pin and sleeve.-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesДинаміка і міцність машин;-
dc.subjectдизельuk_UA
dc.subjectметодика випробуваньuk_UA
dc.subjectголчастий підшипникuk_UA
dc.subjectроликиuk_UA
dc.subjectпоршнева голівка шатунаuk_UA
dc.subjectдовговічністьuk_UA
dc.subjectdieseluk_UA
dc.subjecttest procedureuk_UA
dc.subjectneedle bearinguk_UA
dc.subjectrollersuk_UA
dc.subjectpiston head of the connecting roduk_UA
dc.subjectdurabilityuk_UA
dc.titleМетодики оцінювання довговічності голчастого підшипника поршневої голівки шатуна транспортного дизеляuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orobinsky.pdf445.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.