Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, В’ячеслав Володимирович-
dc.contributor.authorЧепурченко, Ілля Вадимович-
dc.date.accessioned2023-05-05T15:50:50Z-
dc.date.available2023-05-05T15:50:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБондаренко В. В. Побудова уточненої математичної моделі оцінювання міцності напіввагону при розвантаженні на вагоноперекидачі / В. В. Бондаренко, І. В. Чепурченко // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2012. - № 29. - С. 177-182.uk_UA
dc.identifier.issn1993-5579 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14939-
dc.description.abstractUA: У статті представлена математична модель руху системи «вагоноперекидач (ПВП) - кузов напіввагона (НПВ) - насипний (навалювальний) вантаж». За допомогою системи диференціальних рівнянь руху було складено алгоритм знаходження прискорень діючих на кузов напіввагона під час його перекидання на вагоноперекидачі. При складанні компонентів диференціальних рівнянь враховувалися різні конструкції напіввагонів, фізико-механічні властивості насипних вантажів і конструкції вагоноперекидачів.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article presents a mathematical model of motion system "car dumpers (PVO) - body gondola (NIP) - bulk (bulk) cargo." Using a system of differential equations of motion was drawn up algorithm for finding the accelerations acting on a body of open car during a rollover on his car dumpers. In compiling the components of differential equations into account the various designs gondolas, physical and mechanical properties of bulk cargo and designs car dumpers.-
dc.publisherДонецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectнапіввагонuk_UA
dc.subjectвагоноперекидачuk_UA
dc.subjectматематичне моделюванняuk_UA
dc.subjectдиференційні рівнянняuk_UA
dc.subjectгрейферuk_UA
dc.subjectпошкодження вагонівuk_UA
dc.subjectдинамічні прискоренняuk_UA
dc.subjectнасипний вантажuk_UA
dc.titleПобудова уточненої математичної моделі оцінювання міцності напіввагону при розвантаженні на вагоноперекидачіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко.pdf492.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.