Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаумова, Олена Едуардівна-
dc.date.accessioned2019-10-25T10:56:25Z-
dc.date.available2019-10-25T10:56:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРобоча програма, плани практичних занять, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, контрольних робіт і методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетингова політика розподілення" / укладач О. Е. Наумова ; кафедра маркетингу. - Харків : УкрДУЗТ, 2017. - 61 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1497-
dc.description.abstractМетою вивчення дисципліни є формування системи науково-теоретичних і практичних знань про методи дослідження, створення і функціонування каналів розподілу, форми і методи роботи посередників у каналах, методологічні та методичні питання вибору й ведення політики розподілення в умовах конкуренції. Рекомендовано для магістрів спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» усіх форм навчання та слухачів НПП ІППК.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспорту-
dc.titleРобоча програма, плани практичних занять, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, контрольних робіт і методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетингова політика розподілення"uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні вказівки.pdf1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.