Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15024
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛовська, Альона Олександрівна-
dc.contributor.authorLovska, А. О.-
dc.date.accessioned2023-05-09T17:16:12Z-
dc.date.available2023-05-09T17:16:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛовська А. О. Моделювання навантаженості контейнера-цистерни при перевезенні у складі комбінованого поїзда на залізничному поромі / А. О. Ловська // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Динаміка і міцність машин. - 2018. - № 33. - С. 28-32.uk_UA
dc.identifier.issn2078-9130 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15024-
dc.description.abstractUA: В статті проводиться дослідження динамічної навантаженості контейнера-цистерни удосконаленої конструкції при перевезенні на залізничному поромі у складі комбінованого поїзда. Для визначення прискорень, як складової динамічного навантаження, що діє на контейнер-цистерну при коливаннях залізничного порому, складено математичну-модель за методом Лагранжа ІІ роду. До уваги прийняті кутові переміщення залізничного порому відносно повздовжньої осі (крен), як випадку найбільшої навантаженості несучої конструкції вагона-платформи з контейнерами-цистернами, а також забезпечення їх стійкості відносно палуби.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article deals with the research into dynamic loading of a tank container of improved structure included in a combined train transported by train ferry. In order to define accelerations as a dynamic loading component on the tank container under train ferry vibrations, a mathematical model was built with the method of Lagrange multipliers of the second kind. The research considered angular displacements of the train ferry relative to the longitudinal axle (careen), as the maximum loading of the carrying structure of a flat wagon with tank containers, and also their stability relative to the deck.-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesДинаміка і міцність машин;-
dc.subjectконтейнер-цистернаuk_UA
dc.subjectнесуча конструкціяuk_UA
dc.subjectдинамікаuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectміцністьuk_UA
dc.subjectзалізнично-поромні перевезенняuk_UA
dc.subjecttank containeruk_UA
dc.subjectcarrying structureuk_UA
dc.subjectdynamicsuk_UA
dc.subjectsimulationuk_UA
dc.subjectcapacityuk_UA
dc.subjecttrain ferry transportationuk_UA
dc.titleМоделювання навантаженості контейнера-цистерни при перевезенні у складі комбінованого поїзда на залізничному пороміuk_UA
dc.title.alternativeSimulation of loads for a tank container included in combined trains transported by train ferryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lovska.pdf581.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.