Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРавлюк, Василь Григорович-
dc.contributor.authorRavlyuk, V. G.-
dc.date.accessioned2023-05-12T12:53:01Z-
dc.date.available2023-05-12T12:53:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРавлюк В. Г. Діагностування вузлів вагонів шляхом застосування перехідних режимів під час руху / В. Г. Равлюк // Вібрації в техніці та технологіях. - 2015. - № 3. - С. 99-104.uk_UA
dc.identifier.issn2306-8744 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15034-
dc.description.abstractUA: Розглянуто методи діагностування технічного стану вузлів вагонів, які базуються на аналізі перехідних режимів під час руху. За допомогою математичного комп’ютерного моделювання у програмному середовищі при використанні наведеної методики можна оцінити технічний стан вузла вагона. Небезпечні дефекти у вузлах вагонів при перехідних режимах краще проявляються, коли вузол вагона навантажений. Про це свідчить, зареєстрований діагностичний сигнал та аналіз його результатів.uk_UA
dc.description.abstractEN: Methods for diagnosing technical condition of units of cars based on the analysis of transients while driving. Using mathematical computer modeling in software environment using The technique can assess the technical condition of the car unit. Unsafe nodes in cars with better transient conditions occur when a wagon loaded node. This is evidenced by registered diagnostic signal analysis and its results.-
dc.publisherВінницький національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectвагонuk_UA
dc.subjectвузолuk_UA
dc.subjectдіагностуванняuk_UA
dc.subjectперехідний режимuk_UA
dc.subjectпроцесuk_UA
dc.subjectсигналuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectcarriagesuk_UA
dc.subjectnodeuk_UA
dc.subjectdiagnosisuk_UA
dc.subjectmode transition processuk_UA
dc.subjectthe signal systemuk_UA
dc.titleДіагностування вузлів вагонів шляхом застосування перехідних режимів під час рухуuk_UA
dc.title.alternativeDiagnosticating of knots of carriages is by application of transients during motionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ravlyuk.pdf766.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.