Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15047| Title: | Уточнені розрахунки 2D схем-моделей гальмових важільних передач для збільшення ресурсу колодок вантажних вагонів | 
| Other Titles: | Updates of 2D calculations of brake level transmissions for increasing the resource of the wagon pads | 
| Authors: | Равлюк, Василь Равлюк, Микола Фісіна, Яна Нуруллаєв, Рашад Ravlyuk, Vasyl Ravliuk, Mikola Fisina, Yana Nurullaiev, Rashad Sadahat ohly  | 
| Keywords: | вагон візок гальмова важільна передача гальмова колодка знос тріангель wagon trolley brake lever gear brake pad wear triangles  | 
| Issue Date: | 2020 | 
| Publisher: | Rashad Sadahat ohly | 
| Citation: | Равлюк В. Г. Уточнені розрахунки 2D схем-моделей гальмових важільних передач для збільшення ресурсу колодок вантажних вагонів / В. Г. Равлюк, М. Г. Равлюк, Я. М. Фісіна, Р. С. Нуруллаєв // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2020. - Вип. 35. - С. 24-34. | 
| Series/Report no.: | Транспортні системи і технології; | 
| Abstract: | UA:  У роботі проведено комплекс наукових досліджень,який доводить,що  типова конструкція гальмової важільної передачі трьохелементних візків   не забезпечує нормативний знос  колодок,тому потребує коректних досліджень, а її  структура–модернізації та  перегляду функціонального призначення деяких елементів. На основі 2D схем-моделей важільних передач виконано аналітичні розрахунки, за результатами яких запропоновано практичні зміни   у вузлі з’єднання вертикального важеля з розпіркою тріангеля. EN: The complex of theoretical scientific researches is conducted in the work, which proves that the typical design of brake lever transmission of three-element carts does not provide normative wear of the pads, therefore it requires correct researches, and its structure -modernization and revision of functional purpose of some elements. On the basis of 2D circuit models, analytical calculations were performed with a comparative analysis of their different design solutions —elements of the brake levers of three-element trucks of freight wagons. As a result, practical changes were made to the knot of the vertical linkage with the triangel spacer, and a reasonable distance between the hinge joint and the triangel beam.  | 
| URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15047 | 
| ISSN: | 2617-9040 (print) | 
| Appears in Collections: | 2020 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ravlyuk.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.